مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-08سياسي

دولت سیزدهم در مقابل فساد اداری حساس است


امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان ها و دستگاه ها رخنه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر پنج شنبه در دیدار با مردم تبریز اظهار کرد: به مردم عزیز آذربایجان و مردم تبریز ادای احترام می کنم که استقبالی گرم داشتند که به ادای احترام به ساحت ولایت و انقلاب مربوط است و افتخار می کنم نوکر و خدمتگزار مردم هستم و از لطف شما مردم تبریز شرمنده شدم که به حساب احترام به ولایت، نظام اسلامی و وفاداری به ولایت می گذارم.

وی ادامه داد: معتقدم تمام جوانانی که در خیابان به نظام و انقلاب اسلامی، ولایت و خون شهیدان ادای احترام می کنند، پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در تحلیل جامع 14 خرداد به این دو اصل ایمان و امید اهمیت ویژه ای دادند که رمز ماندگاری و قدرتمندی نظام اسلامی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی است و آنچه تصمیم گیرنده افتخارات کشور است، ایمان است که ایمان و امید در مردم آذربایجان دیده می شود و با حضور جوانان آینده امیدبخش است.

رییسی خاطرنشان کرد: هویت مردم آذربایجان دین مداری، اسلام مداری و دفاع از ارزش های الهی است، در جریان مشروطه و ایستادگی در مقابل استبداد و استعمار برگ های درخشانی از مردم آذربایجان به رخ کشید؛ در دوران دفاع مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در مقابل فساد اداری حساس است

دولت سیزدهم در مقابل فساد اداری حساس است