مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-12حوادث

گونه های حیات وحش قاچاق در شیراز از باشگاه اسب سواری سر در آوردند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از کشف گونه هایی کم نظیر از حیات وحش و تاکسیدرمی گونه های در معرض خطر انقراض خبر داد که در دو عملیات جداگانه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کامران اسلاملو با اعلام این خبر که گونه های حیات وحش به صورت قاچاق در یک باشگاه اسب سواری و گونه های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می شدند و در بازرسی از این محل ها کشف و ضبط شدند، از شهروندان درخواست کرد هرگونه تخلف محیط زیستی را به اداره محیط زیست شیراز یا سامانه 1540 اطلاع رسانی کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اضافه کرد: طی 48 ساعت گذشته یگان حفاظت محیط زیست شیراز در بازرسی از یک واحد باشگاه اسب سواری موفق به کشف و ضبط تعداد یک فرد فلامینگو، یک فرد خدنگ، یک فرد سنقر تالابی، چهار فرد لاک پشت ممهیزدار شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بازرسی از منزل شخصی که مبادرت به تاکسیدرمی غیرمجاز حیوانات وحشی می کرد  گونه های در معرض خطر انقراض شامل،گونه های حفاظت شده و حمایت شده و تعداد 38 گونه جانوری اعم از پستاندار، خزندگان و پرندگان کشف شد.

اسلاملو ادامه داد: مراتب صورت جلسه شده است تا اقدامات قضایی پیگیری و دنبال شود، ضرر و زیان حیوانات مذکور حدود 250 میلیون تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گونه های حیات وحش قاچاق در شیراز از باشگاه اسب سواری سر در آوردند

گونه های حیات وحش قاچاق در شیراز از باشگاه اسب سواری سر در آوردند