مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-11بين الملل

تحرکات قانونگذاران آمریکا جهت افزایش فشار بر جمهوری آذربایجان


همزمان با ادامه محاصره مسیر مهم «لاچین» چند قانونگذار آمریکایی با ارائه لایحه ای به سنا خواستار افزایش فشار کاخ سفید بر جمهوری آذربایجان جهت خاتمه محاصره این مسیرمهم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند قانونگذار آمریکایی با ارائه لایحه ای به سنا خواستار افزایش فشار کاخ سفید بر جمهوری آذربایجان جهت خاتمه محاصره مسیر مهم لاچین شدند.

خبرگزاری نیوز آرمنیا روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که آلکس پادیلا و مارکو روبیو 2 قانونگذار آمریکایی به تازگی لایحه ای  دو حزبی به سنا ارائه کردند که در آن از ایالات متحده خواسته شده تا فشار بر جمهوری آذربایجان را برای پایان دادن به محاصره کریدور لاچین افزایش دهد.

محاصره قره باغ توسط جمهوری آذربایجان باعث شده که بیش از 100 هزار از ارامنه ساکن منطقه به نیازهای اولیه دسترسی نداشته باشند.

سناتور پادیلا در توییتی نوشت: به همین دلیل است که لایحه دو حزبی ارائه کردم که این محاصره را محکوم کرده و از ایالات متحده می خواهم اقدام کند.

نخست وزیر ارمنستان در گفت وگو با رییس جمهور روسیه، بار دیگر درباره وضعیت در کریدور لاچین در منطقه قره باغ کوهستانی ابراز نگرانی کرد و آن را بحرانی خواند.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در سوچی ، وضعیت در کریدور لاچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات قانونگذاران آمریکا جهت افزایش فشار بر جمهوری آذربایجان

تحرکات قانونگذاران آمریکا جهت افزایش فشار بر جمهوری آذربایجان