مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-12سياسي

حمایت از بانوان فعال در خانه های سلامت پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران دراین مراسم که به میزبانی شهرداری منطقه 8 برگزار شد، - در مراسمی از 44 تن از بانوان فعال در خانه های سلامت مناطق 22 گانه پایتخت با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیرکل سلامت شهرداری تهران و شهردار منطقه 8 قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران دراین مراسم که به میزبانی شهرداری منطقه 8 برگزار شد، با قدردانی از خدمات و تلاش پرسنل اداره سلامت شهرداری تهران گفت: بانوان حوزه سلامت در خط مقدم ارتباط با شهروندان هستند و آنچه که برای ما در شورای شهر دارای اهمیت است برقراری این ارتباط در سرای محله ها و خانه های سلامت با مردم است و در این زمینه از بانوان فعال در این عرصه حمایت می کنیم.

وی افزود: درهفته سلامت گذشته عملکرد خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم در آینده نیز شاهد حرکات موثر و ثمربخش بیشتری در این حوزه باشیم.

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران نیز دراین مراسم گفت: اقدامات انجام شده درهفته سلامت امسال برگ زرینی در کارنامه سلامت شهرداری تهران بود که در سال های گذشته نظیر آن را شاهد نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بانوان فعال در خانه های سلامت پایتخت

حمایت از بانوان فعال در خانه های سلامت پایتخت