مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-18سياسي

14 میلیون هکتار از اراضی منابع طبیعی خراسان جنوبی سند دار شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی از صدور سند مالکیت برای 14.

5 میلیون هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی استان خبر داد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از سازمان های تابعه قوه قضاییه، در زمره نهادهای مهم حاکمیتی بوده که بر پایه قانونی مدون، ایفای وظایف و مأموریت های مهم و اساسی را در چارچوب نظام اداری کشور بر عهده دارد.

به گونه ای که مهم ترین هدف حقوق ثبت و این سازمان، تثبیت حقوق مالکیت افراد در جامعه است و همواره می کوشد تا حقوق افراد در تعارض با حقوق دیگران قرار نگیرد.

اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی که موجب مدیریت بر زمین، آب و خاک، توسعه کشاورزی و پیشگیری از تداخل اراضی ملی و دولتی با اراضی و املاک اشخاص می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان متولی قانون جامع حد نگار، تدابیر ویژه ای اتخاذ و تمامی ظرفیت های خود را برای اجرای این مهم بسیج کرده است.

حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی از ضرورت های تولید پایدار و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده و در توسعه اقتصادی هم نقش مهمی ایفا می کند بنابراین می طلبد کشاورزان و روستاییان نسبت به درخواست صدور اسناد مالکیت اراضی خود اقدام کنند تا از مزایای متعدد این طرح بهرمند شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 میلیون هکتار از اراضی منابع طبیعی خراسان جنوبی سند دار شد

14 میلیون هکتار از اراضی منابع طبیعی خراسان جنوبی سند دار شد