مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-10ورزشي

به مدیریت فرهنگی و هنری در بوستان های قزوین توجه شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار نظارت و کنترل شهرداری قزوین بر مسائل و اتفاقات ضدفرهنگی در بوستان های قزوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری اظهار کرد: وجود امنیت در فضاهای سبز مهم ترین مطالبه عمومی و نیز مؤثرترین عامل در سرزندگی، شادابی و پویایی یک شهر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طبق بازدید صورت گرفته و مطالبات شهروندا، مسائل ضدفرهنگی در بوستان شقایق مشاهده می شود، افزود: طبیعی است که در صورت فقدان نظارت و پایش لازم، ناخواسته شرایط برای وقوع بسیاری از جرائم و مسایل ضد فرهنگی در بوستانها و فضای سبز مهیا می شود لذا باید مدیریت و کنترل ویژه ای در این بوستان صورت گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: در بوستان شقایق تفکیک زمانی مشخصی برای ورزش بانوان و آقایان وجود ندارد و همین امر زمینه ساز ایجاد بسیاری از مسائل ضد ارزشی و ضد فرهنگی شده است.

اللهیاری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید به وظایف قانونی خود در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی مناسب در بوستانها عمل کند، خاطرنشان کرد: در فضاهای سبز شهری همان گونه که عرصه برای تفریح و تفرج شهروندان فراهم است به همان موازات نیز فضا برای بروز برخی ناهنجاری ها و مشکلات نیز مهیاست و همین عوامل به خودی خود می تواند آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مدیریت فرهنگی و هنری در بوستان های قزوین توجه شود

به مدیریت فرهنگی و هنری در بوستان های قزوین توجه شود