مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-13بين الملل

زلنسکی: جنگنده های اف -16 و پاتریوت های بیشتری نیاز داریم


رییس جمهور اوکراین می گوید حملات موشکی و پهپادی مداوم روسیه نشان می دهد کی یف به تسلیحات نظامی پیشرفته بیشتری نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در واکنش به حملات موشکی و پهپادی گسترده بامداد امروز روسیه به مناطق مرکزی این کشور گفت این کشور به تسلیحات نظامی بیشتری نیاز دارد.

وی دراین باره گفت: این حملات ثابت می کند که ما نیاز داریم تا جنگنده های اف 16 و سامانه های پدافند هوایی پاتریوت بیشتری را به دست بیاریم.

در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش رویسه به زیرساخت ها و اماکن نظامی شهرهای اوکراین خبرگزاری رویترز ساعاتی پیش به نقل از مقامات اوکراینی اعلام کرد ارتش روسیه بامداد امروز سه شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده ای، شهر کریفی ریه در منطقه دنیپروپتروفسک واقع در مرکز اوکراین را بمباران کرده است.

سِرهای لیساک ، فرماندار این منطقه ضمن تأیید حمله به تأسیسات و مناطق نظامی این شهر اعلام کرد که شماری در این حملات موشکی کشته و زخمی شدند.

هم زمان رسانه های روسی از جمله اسپوتنیک می گویند که آژیر حمله هوایی در تمام مناطق اوکراین به صدا درآمده است.

این حملات موشکی ارتش روسیه هم زمان را ضدحملات گسترده اوکراینی در مناطق مختلف انجام می شود؛ ضدحملاتی که مقامات اوکراینی و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: جنگنده های اف -16 و پاتریوت های بیشتری نیاز داریم

زلنسکی: جنگنده های اف -16 و پاتریوت های بیشتری نیاز داریم