مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-30بين الملل

جشن تولد نشریات غربگرا برای جنایتکار جنگی بزرگ آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه وُکس در تحلیلی نوشت: جشن تولد صدسالگی «هنری کیسینجر» اخیرا در باشگاه اقتصادی نیویورک در منهتن برگزار شد.

- در حالی که برخی نشریات غربگرا مانند شرق، برای صدسالگی هنری کیسینجر جشن تولد گرفته و ابراز ذوق زدگی کردند، یک نشریه آمریکایی تاکید کرد که وزیر خارجه اسبق این کشور، مرتکب جنایات بسیاری شده، اما هرگز عذرخواهی نکرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه وُکس در تحلیلی نوشت: جشن تولد صدسالگی هنری کیسینجر اخیرا در باشگاه اقتصادی نیویورک در منهتن برگزار شد.

حضار یکصدا می گفتند: تولدت مبارک، هنری عزیز .

کیسینجر چند روز پیش از آن شمع کیک تولد 100 سالگی اش را فوت کرد و سپس دست اش را شبیه ریچارد نیکسون رییس جمهور اسبق ایالات متحده بالا برد.

میراث کیسینجر به عنوان استراتژیست جنگ سرد، مشاور بانفوذ ریچارد نیکسون و جرالد فورد رؤسای جمهوری اسبق و نماینده دیپلماسی آمریکا کماکان پابرجا باقی مانده حتی اگر مدت زمان زیادی از ترک دولت و مناصب رسمی توسط او گذشته باشد.

این در حالی است که او عمر بیش تری در مقایسه با همتایان اش داشته است.

علی رغم سابقه تسهیل شرایط بروز جنایات در جهان، کیسینجر کماکان در مورد چگونگی پایان جنگ در اوکراین یا جلوگیری درگیری با چین اظهارنظر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد نشریات غربگرا برای جنایتکار جنگی بزرگ آمریکا

جشن تولد نشریات غربگرا برای جنایتکار جنگی بزرگ آمریکا