مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-10سياسي

جهاددانشگاهی تربیت افراد متدین و متفکر را در جامعه رواج دهد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن تدین، تفکر و تعقل از جامعه، اظهار کرد: جهاددانشگاهی می‎تواند تربیت افراد متفکر و متدین را در جامعه رواج دهد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن تدین، تفکر و تعقل از جامعه، اظهار کرد: جهاددانشگاهی می‎تواند تربیت افراد متفکر و متدین را در جامعه رواج دهد.

آیت الله محمد رضا ناصری امروز شنبه در جریان دیدار رییس جهاددانشگاهی کشور، اظهار کرد: دشمنان استعمارگر از قریب یکصد سال پیش با نفوذ در فرهنگ و آموزش کشورمان، سه اصل تدین، تفکر و تعقل را از اصول اساسی پیشرفت و رشد انسانهاست را از مردم ما گرفتند و تلاش کردند از این طریق، ایران و دیگر کشورهای اسلامی را وابسته خود کنند.

وی یکی از مراکزی که می تواند این سه مهم را دوباره در بین نسل جوان کشور زنده کند، جهاددانشگاهی خواند و گفت: انتظار داریم جهاددانشگاهی تربیت انسانهای متفکر و متدین را در جامعه رواج دهد.

وی با بیان این که پیامبران آمده اند تا دفینه های عقلی را از عمق جان انسانها بیرون بکشند، گفت: این مهم بدون ترویج تفکر و رشد فکری انسانها حاصل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی تربیت افراد متدین و متفکر را در جامعه رواج دهد

جهاددانشگاهی تربیت افراد متدین و متفکر را در جامعه رواج دهد