مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-09سياسي

امام جمعه بندر ماهشهر: موشک فتاح نتیجه اطاعت از دستورات ولی فقیه است


دید آنجایی که از دستورات رهبر معظم انقلاب اطاعت شده، موفق بوده ایم و از نتایج آن نیز می توان به موشک فتاح با برد 1400 کیلومتر اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر اظهار کرد: جامعه اسلامی باید تربیت شود زیرا ارتقای اخلاق اسلامی وظیفه بوده و خداوند مساجد را برای تربیت اجتماع درنظر گرفته است.

 وی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: اگر به دستاوردهای نظام بنگریم، خواهیم دید آنجایی که از دستورات رهبر معظم انقلاب مستقیما اطاعت شده، موفق بوده ایم و از نتایج آن نیز می توان به موشک فتاح با برد 1400 کیلومتر اشاره کرد.

امام جمعه بندر ماهشهر افزود: وقتی نگاه ما به ولی و امام جامعه باشد، وضعیت کشور مانند توانمندی های دفاعی بسیار خوب خواهد بود اما اگر مسئولان به حرف رهبر انقلاب گوش ندهند و بنا به تشخیص خود تصمیم گیری کنند، در وضع اقتصادی و معیشتی گرفتار می شویم.

وی تاکید کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور برای هر گونه تجاوز دشمنان آمادگی کامل دارد و می تواند در کمترین زمان ممکن، دفاع را به هجوم تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندر ماهشهر: موشک فتاح نتیجه اطاعت از دستورات ولی فقیه است

امام جمعه بندر ماهشهر: موشک فتاح نتیجه اطاعت از دستورات ولی فقیه است