مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-21اقتصادي

ایجاد بیمه پژوهش و فناوری برای اولین بار در کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره اینکه با امضای تفاهم نامه با بیمه مرکزی، برای اولین بار در کشور، بیمه پژوهش و فناوری ایجاد می شود؛ گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره اینکه با امضای تفاهم نامه با بیمه مرکزی، برای اولین بار در کشور، بیمه پژوهش و فناوری ایجاد می شود؛ گفت: راه اندازی بیمه پژوهش و فناوری نشانه بلوغ صنعت بیمه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در آیین امضای تفاهم نامه همکاری وزارت علوم و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در ساختمان ستاد بیمه مرکزی انجام شد، گفت: متاسفانه مشاهده می شود که پس از تغییرات مدیریتی یا تغییر کارفرمایان و مجریان، طرح ها و پژوهش های محققان ناقص می ماند و به نتیجه نمی رسد که در این راستا ورود بیمه می تواند ما را از این آسیب دور کند.

وی افزود: حضور صنعت بیمه در طرح های پژوهشی و فناوری باعث رشد علمی کشور و تقویت ارتباطات دانشگاه با صنعت و جامعه شده و فرصت بهره مندی بیشتر جامعه از پژوهش های دانشگاهی را فراهم می کند.

وزیر علوم با بیان اینکه در دنیا نیز بیمه های پژوهش و فناوری خیلی مسبوق به سابقه نیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای پیشرو و پیشگام در زمینه بیمه پژوهش و فناوری است و در داخل نیز برای اولین بار در دولت سیزدهم این افتخار را داریم که صنعت بیمه را در طرح های پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیمه پژوهش و فناوری برای اولین بار در کشور

ایجاد بیمه پژوهش و فناوری برای اولین بار در کشور