مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-07حوادث

کشف بیش از 40 میلیون عدد داروی غیرمجاز


رییس پلیس فتا پایتخت از برخورد قاطع پلیس با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی ظرف هفته گذشته خبر داد و گفت بیش از چهل میلیون عدد داروی غیرمجاز از انبار هایی که محل نگهداری دارو برای فروش در بازار های سیاه مجازی بود کشف شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی و طی رصد های اطلاعاتی از ارتباطات چرخه توزیع غیرمجاز دارو توسط مجرمین و بکارگیری اقدامات فنی، تیم های متعددی که در قالب یک شبکه مرگ بار مسئولیت توزیع گسترده در سراسر کشور را داشتند شناسایی شدند.

وی با اشاره به فروش دارو توسط این شیادان در بازار های سیاه مجازی با قیمت های نجومی تصریح کرد: پلیس همه توان خود را برای برخورد قاطع با سودجویانی که در این شرایط با فرصت طلبی فقط به فکر منافع خود هستند گذاشته است، در این پرونده نیز کارشناسان پلیس فتا با اقدامات شبانه روزی و تلاش های بی وقفه، پس از تشریفات قضایی و شناسایی محل اختفای متهمین، موفق به دستگیری هر دو نفر مجرم شدند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی بیان داشت: در بررسی انبار غیرمجاز متعلق به این افراد بیش از بیست و دو میلیون عدد از دارو های کمیاب و نایاب که مورد نیاز روند درمانی بیماران بود کشف شد و در مجموع طی عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 40 میلیون عدد داروی غیرمجاز

کشف بیش از 40 میلیون عدد داروی غیرمجاز