مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-09سياسي

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) میراث دار شهدا است


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اگر زمانی حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی هزاران کیلومتر از اصفهان دور شدند تا مردم این دیار نگرانی نداشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در قرارگاه محرومیت زدایی استان اصفهان اظهار داشت: منطقه مرکزی اصفهان، دولتخانه صفوی بوده که اماکن تاریخی و میراثی در این منطقه حضور دارد و از دیرهنگام این پیشینه تاریخی ظرفیت های فراوانی ایجاد کرده است.

  وی ادامه داد: وقتی مسؤولان به اصفهان می آیند فقط در بخش دولتخانه صفوی حضور دارند و این قسمت ها را می بینند در حالی که 74 منطقه در اطراف این دولتخانه وجود دارد که مشکلات عدیده ای دارد و هرکدام پروژه ای جداگانه نیاز دارد.

  مرتضوی خاطرنشان کرد: تلاش فراوانی توسط مجموعه سپاه برای برگزاری چنین جلساتی رقم خورده و امید است شاهد نتایج مدنظر باشیم.

  سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه این جلسه اظهار داشت: اگر زمانی حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی هزاران کیلومتر از اصفهان دور شدند تا مردم این دیار نگرانی نداشته باشند، امروز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) میراث دار این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) میراث دار شهدا است

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) میراث دار شهدا است