مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-14سياسي

انتقاد رییس سازمان ثبت اسناد از سیاست های کلی حدنگاری در برنامه هفتم


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بی توجهی به سیاست های کلی ابلاغی زمینه حدنگاری در برنامه هفتم توسعه انتقاد کرد و گفت: هیچ اثری از سیاست های کلی ابلاغی در زمینه حدنگاری در برنامه هفتم وجود ندارد.

- حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفت و گو با خبرنگار قضایی فارس، جزییات نشست کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برای بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) را تشریح کرد و گفت:  این جلسه که به درخواست سازمان ثبت و با حضور فعال رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با انتقاد از اینکه علی رغم تأکیدات  مقام معظم رهبری در سال گذشته بر تعیین وضعیت هرچه زودتر متر به متر از اراضی کشور در قالب اجرای قانون جامع حدنگار و تأکید ایشان بر اجرای 100 درصدی حدنگار در ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه به ویژه در بند سوم از فراز 26 این سیاست ها، گفت: متأسفانه هیچ اثری از این سیاست ها و دستورات در زمینه حدنگاری در برنامه هفتم توسعه وجود ندارد و این جای سؤال است.

  رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: سازمان ثبت طی جلسات متعدد کارشناسی و از سوی قوه قضاییه، بند های متناسب با این فرامین را برای گنجاندن در برنامه هفتم پیشنهاد داده بود و مسئولین سازمان برنامه و بودجه نیز بر انطباق برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان ثبت اسناد از سیاست های کلی حدنگاری در برنامه هفتم

انتقاد رییس سازمان ثبت اسناد از سیاست های کلی حدنگاری در برنامه هفتم