مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-14دانش

تشریح موضوع «تحول در حکمرانی» و «حکمرانی تحول» در دانشگاه


معاون آموزشی و پژوهشی ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راهبرد تحول در حکمرانی نظام دانشگاهی از منظر امام(ره ) تحولی بنیادی و البته تدریجی است که باید در حوزه ورودی ها و فرایندها صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سلیمی معاون آموزشی و پژوهشی ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالگرد صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در روز 23 خردادماه 1359 اظهار کرد: این فرمان بعد از گذشت یکسال و نیم از پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد چراکه 22 بهمن 57 پیروزی انقلاب و آغاز راه بود و پایان کار نبود چون سد رژیم شاهنشاهی برداشته شد تا نظام اسلامی مبتنی بر ارزش های اسلامی و اقتضائات بومی تشکیل شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، انقلابی گری باید در سایر حوزه ها ادامه پیدا می کرد و آنچه که عامل اصلی و مبنایی بود فرهنگ و انقلاب فرهنگی بود و دانشگاه ها در این زمینه نقش کلیدی داشتند.

معاون آموزشی و پژوهشی ستاد علم  و فناوری شورای عالی انقلاب گفت: امام(ره) 16 تیر 1359 فرمودند: اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود چون نرم افزار ، مغزافزار و سخت افزار حکمرانی کشور از دانشگاه تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح موضوع «تحول در حکمرانی» و «حکمرانی تحول» در دانشگاه

تشریح موضوع «تحول در حکمرانی» و «حکمرانی تحول» در دانشگاه