مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-09سياسي

رییس جمهور: میدان اقتصاد باید در اختیار بخش خصوصی باشد


معتقدیم میدان اقتصاد باید در اختیار بخش خصوصی، تولیدکنندگان و کارآفرینان باشد و دولت صرفا نقش هدایت، حمایت و نظارت و تنظیم گری را به عهده داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدابراهیم رییسی عصر امروز جمعه نوزدهم خرداد 1402 در ادامه برنامه های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در سالن جمهوری اسلامی اظهار کرد: بسیار خرسندم در این روز در جمع مردم و مسوولان استانی هستم و از همه نظرات دوستان در این نشست استفاده کردم و کاش فرصت بود و بیشتر استفاده می کردیم که البته طبق درخواست نمایندگان یک جلسه اختصاصی برای شنیدن نمایندگان مردم خواهیم داشت.

رشد اقتصادی در گرو افزایش و رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی است وی با بیان اینکه نکاتی را در این نشست به عنوان مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری مطرح شد، افزود:  رشد اقتصادی در کشور مبتنی بر دو امر افزایش و رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و بر همین اساس تفاهم نامه های منعقده امروز بین استانداری و فعالان مختلف بخش خصوصی بسیار ارزشمند است.

رییس جمهور ادامه داد: همکاری خارجی نیز مولفه بسیار مهم در رشد اقتصادی است که آذربایجان شرقی چنین ظرفیتی را دارد اما فراهم کردن زیرساخت ها برای این امر نیز بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: میدان اقتصاد باید در اختیار بخش خصوصی باشد

رییس جمهور: میدان اقتصاد باید در اختیار بخش خصوصی باشد