مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-13اقتصادي

تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های سیاهکل


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل از جریمه 14 نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت ها و بازرسی بر نانوایی ها در سیاهکل تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرپرست رامین خوشحال عصر سه شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان سیاهکل با هدف جلوگیری از تعطیلی خودسرانه و کیفیت پخت نان تشدید شده است.

وی افزود: تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی ها در شیفت صبح و عصر همه روزه به منظور کیفیت پخت نان، کنترل توزیع و مصرف آرد و جلوگیری از تعطیلی های خودسرانه همچنان با شدت هرچه تمام تر ادامه دارد.

خوشحال با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی در سبد غذایی مردم به شمار می رود، افزود: بهبود کیفیت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسان اداره صمت بر عملکرد نانوایی های سطح شهرستان انجام می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای خرداد تا کنون از 117 واحد نانوایی در شهرستان سیاهکل بازرسی شده و از این تعداد 14 واحد شناسایی و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم و اعمال قانون ارسال گردید.

سرپرست اداره صمت سیاهکل ارزش ریالی پرونده های ارسالی به تعزیرات را بیش از 240 میلیون ریال اعلام کرد و گقت: به دستور کارگروه آرد و نان 2 نانوایی متخلف به دلیل تعدد تخلفات صنفی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های سیاهکل

تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های سیاهکل