مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-11اقتصادي

صمون نان سفره مردم نیست؟ / صمونی ها بیشتر برای ساندویچی ها کار می کنند


نانوایی های صمونی دیربازی است در ایلام فعالیت دارند، نانی لوزی شکل که توسط معاودین از عراق وارد ایلام شده و کاربردی دوگانه دارد؛ هم در سر سفره خانواده ها یافت می شود و هم در اغذیه فروشی ها از آن به عنوان نان ساندویچ استفاده می شود.

- ایسنا/ایلام نانوایی های صمونی دیربازی است در ایلام فعالیت دارند، نانی لوزی شکل که توسط معاودین از عراق وارد ایلام شده و کاربردی دوگانه دارد؛ هم در سر سفره خانواده ها یافت می شود و هم در اغذیه فروشی ها از آن به عنوان نان ساندویچ استفاده می شود.

با گذر زمان این نوع نان در بین شهروندان ایلامی محبوبیت فزاینده ای یافته به گونه ای که هم اکنون صف صمون پزی ها از صفوف شلوغ نانوایی های شهر ایلام به حساب می آید.

از زمان آزادسازی قیمت آرد و اختصاص سهمیه های محدود به نانوایی ها برخی نارضایتی ها در نحوه عرضه نان نانوایی های صمون پز در بین شهروندان ایلامی به وجود آمده که با گذشت زمان به این نارضایتی افزوده شده است.

مصطفی شهروند ایلامی ساکن محله رسالت به خبرنگار ایسنا گفت: یک نانوایی صمونی در محله ما فعالیت دارد که صبح ها بیشتر از 2 ساعت فعالیت نمی کند، بعدازظهرها هم معلوم نیست کی شروع به کار می کند و کی تمام؛ ولی همان زمان محدود را هم بیشتر برای ساندویچی ها کار می کند و جلوی چشم مشتری ها نان را برای استفاده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمون نان سفره مردم نیست؟ / صمونی ها بیشتر برای ساندویچی ها کار می کنند

صمون نان سفره مردم نیست؟ / صمونی ها بیشتر برای ساندویچی ها کار می کنند