مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-17سياسي

2200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران


چند تن از اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، با حضور در کارگاه پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو، از آخرین وضعیت پیشرفت این طرح بازدید به عمل آورده و در جریان برنامه زمان بندی عملیات اجرایی آن تا زمان بهره برداری عمومی قرار گرفتند.

- چند تن از اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، با حضور در کارگاه پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو، از آخرین وضعیت پیشرفت این طرح بازدید به عمل آورده و در جریان برنامه زمان بندی عملیات اجرایی آن تا زمان بهره برداری عمومی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: در بازدیدی که با حضور سردار اسماعیل کوثری و دکتر سیدعلی یزدی خواه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس ظهراب زاده معاون فنی و مهندسی شرکت متروی تهران، مهندس فتحعلی پور سرپرست مجری خط 6 مترو و نمایندگان شرکت پیمانکار پروژه صورت گرفت، ضمن پیمایش میدانی مسیر ایستگاه دولت آباد تا محل پیشروی دستگاه حفار مکانیزه در داخل تونل پروژه توسعه جنوبی خط 6، از کارگاه ساخت قطعات بتنی این تونل در حال احداث نیز بازدید به عمل آمد.

گفتنی است؛ پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران، مسیری به طول 6200 متر و 4 ایستگاه را شامل می شود که از ایستگاه دولت آباد آغاز و با عبور از محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران

2200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران