مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:152023-05-28فرهنگي

هنرنمایی 6 قوم در هفته فرهنگی فریدن


در هفته فرهنگی فریدن که امسال با دهه کرامت همزمان شده است، 6 قوم از این دیار با اجرای برنامه های مختلف به هنرنمایی پرداختند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همزمان با هفته فرهنگی فریدن که امسال با دهه کرامت همزمان شده است، برنامه های متنوعی از جمله رونمایی از تمثال سرداران شهیدِ شهرستان، افتتاح نمایشگاه گل و گیاه و برگزاری جشنواره زاد بوم اقوام برگزار و با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

در این جشنواره مردم شهرستان فریدن، دیار شش قوم، سرزمین باصفا با مردمانی خونگرم و میهمان نواز هر کدام با فرهنگ و گویش خاص خود که در کنار هم زندگی شاد و پر از صمیمیتی دارند گرد هم آمدند تا هنرنمایی اقوام فریدنی را جشن بگیرند.

زنانی کدبانو با هزاران هنر و مردانی غیور در حضور مسئولان شهرستان هنر و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

این هفته همچنین با سالروز آزادی خرمشهر نیز همزمانی به یادماندنی داشت، سوم خرداد یاد آور روزهای پر افتخاری است که شیرزنان و دلیر مردان میهن اسلامی با دستانی خالی و اراده ای استوار حماسه آفریدند و برای همیشه در ذهن همگان ماندگار شدند.

به همین مناسبت مردم فهیم شهرستان فریدن بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند و بر سر مزار مطهر شهدا آمدند و با عطر افشانی قبور شهدا عهدی ناگسستنی با آرمان های شهدا در اعتلای میهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرنمایی 6 قوم در هفته فرهنگی فریدن

هنرنمایی 6 قوم در هفته فرهنگی فریدن