مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-06اقتصادي

کاهش بی سابقه کشت خشخاش در افغانستان


سازمان انگلیسی «AlcisGeo» با انتشار یافته های خود درباره تأثیرات ممنوعیت کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان، نتایج را بی سابقه خواند و اعلام کرد میزان کشت خشخاش در افغانستان به کمترین میزان طی 20 سال گذشته رسیده است.

- سازمان انگلیسی AlcisGeo با انتشار یافته های خود درباره تأثیرات ممنوعیت کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان، نتایج را بی سابقه خواند و اعلام کرد میزان کشت خشخاش در افغانستان به کمترین میزان طی 20 سال گذشته رسیده است.

تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای توسط یک سازمان انگلیسی نشان می دهد کشت خشخاش در افغانستان به پایین ترین سطح در طی 20 سال گذشته رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سازمان انگلیسی AlcisGeo با انتشار یافته های خود درباره تأثیرات ممنوعیت کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان، نتایج را بی سابقه خواند و اعلام کرد میزان کشت خشخاش در افغانستان به کمترین میزان طی 20 سال گذشته رسیده است.

  بر اساس گزارش این نهاد، تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای از افغانستان نشان می دهد نتایج ممنوعیت کشت خشخاش فراتر از انتظارات بوده و کاهش کشت خشخاش در افغانستان به سطحی رسیده که پیش از سال 2001 میلادی تاکنون مشاهده نشده است.

  گزارش می افزاید بسیاری با شنیدن اینکه رییس طالبان، ملا هیبت الله، در آوریل 2022، تنها هفت ماه پس از قدرت گرفتن دوباره طالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بی سابقه کشت خشخاش در افغانستان

کاهش بی سابقه کشت خشخاش در افغانستان