مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-19سياسي

40 استاد نخبه تراز انقلابی در اصفهان تقدیر می شوند


رییس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: در روز ملی بسیج اساتید علاوه بر تقدیر از 40 استاد نخبه تراز انقلاب اسلامی از سه سند سیاستی اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقری رییس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید چمران اظهار داشت: شاخصه های اخلاقی ایشان به عنوان اولویت های بسیج اساتید سازماندهی شده و خدا را شاکریم می توانیم مسیر حرکتی بسیج اساتید را ترسیم کنیم.

  وی با یادآوری اینکه این مسیر با نگاه ویژه به منویات رهبر انقلاب برنامه ریزی شده است، افزود: رهبر انقلاب نگاه ویژه ای به بسیج اساتید داشته و شاخص را شهید چمران معرفی کردند و بر اساس این شاخص، برنامه ها را در این  مسیر ترسیم کرده ایم.

  باقری عنوان کرد: اولین شاخصه ای که به آن توجه ویژه داریم، نیل به دانشگاه مسأله محور و تراز انقلاب اسلامی است در این راستا در دولت های مختلف و خصوصا دولت انقلابی، نگاهی ویژه به دانشگاه ها شد و معتقد بودیم باید ظرفیت ها به سمتی برود که استاد بسیجی علاوه بر ظرفیت های درون دانشگاه، به ظرفیت های بیرون از دانشگاه نیز توجه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 استاد نخبه تراز انقلابی در اصفهان تقدیر می شوند

40 استاد نخبه تراز انقلابی در اصفهان تقدیر می شوند