مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:252023-05-31سياسي

ظرفیت های جامعه عشایری استان فارس شناسایی و معرفی شود


مدیرکل صدا و سیمای استان فارس گفت: جذابیت ها و ظرفیت های نهفته فراوانی در حوزه های فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جامعه عشایری وجود دارد که این ظرفیت ها در حوزه گردشگری عشایری مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  احمد پهلوانیان در سفر یک روزه   به اتفاق معاونان و خبرنگاران این مرکز، با همراهی مدیران عشایر فارس با مردم عشایر مناطق ییلاقی گیاه زار و دشت ارژن، دیدار کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات و سبک زندگی این جامعه مولد آشنا شد.

وی در این بازدید گفت: اگر ظرفیت های جامعه عشایر به خوبی شناسایی و معرفی شود می تواند به عنوان دیدنی ترین جاذبه های سنتی در توسعه صنعت گردشگری استان نقش بسیار مؤثری را در رونق اقتصادی و گردشگری ایفا کند.

وی جامعه عشایر را از لحاظ خدمت رسانی به جامعه، بسیار پرمنفعت عنوان کرد و اظهار داشت:  عشایر، جامعه ای کم جمعیت اما پرمنفعت، تولید کننده و مولد است که قطب اقتصادی و کانون تولید محسوب می شوند و نقش مهمی در رونق اقتصادی و  اشتغالزایی در جامعه دارند.

 مدیرکل صدا و سیمای استان فارس یاد آور شد: به همت مسئولان می توان محصولات و تولیدات عشایر را  در تعاونی ها، فرآوری و با بسته بندی مناسب ارائه کرد که قطعا از لحاظ اقتصادی هم به عموم جامعه و هم به قشر زحمت کش عشایر فواید بسیاری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های جامعه عشایری استان فارس شناسایی و معرفی شود

ظرفیت های جامعه عشایری استان فارس شناسایی و معرفی شود