مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-13اقتصادي

آبرسانی به 6 روستای محروم زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به 6 روستای محروم شهرستان زنجان در دور افتاده ترین نقاط این شهرستان واقع در بخش زنجانرود در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آبرسانی به مجتمع آبرسانی چروک ، قره اوغلانلو شامل روستاهای گوک تپه ، عزیزلو ، ایلن ، گوگلر ، چروک و قره اوغلانلو با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این طرح هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا یک ماه آینده وارد مدار بهره برداری شود.

وی بیان داشت: این طرح شامل احداث 30 کیلومتر خط انتقال، نزدیک به 3 کیلومتر شبکه توزیع، یک باب ایستگاه سرچاهی، 2 باب ایستگاه بین راهی، 4 باب مخزن با حجم ذخیره سازی 580 متر مکعب و 56 فقره حوضچه خط انتقال است.

جزءقاسمی گفت: با اجرای این طرح جمعیتی بالغ بر یک هزار 200 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: اجرای طرح های آبرسانی روستایی و توسعه خدمات به مناطق محروم، جزو اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده و در دوران یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 6 روستای محروم زنجان

آبرسانی به 6 روستای محروم زنجان