مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-07سياسي

میراحمدی: طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر پایان یابد


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: لازم است تکالیف و وظایف ما در ارتباط با زیرساخت های مرتبط به اربعین بر اساس برنامه و سامانه (منتاک) قطعی و روشن باشد تا بتوان به موقع به نتیجه برسد و طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر باید پایان یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) روز چهارشنبه در نشست معاونان عمرانی استانداری های سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) گفت: لازم است تکالیف و وظایف ما در ارتباط با زیرساخت های مرتبط به اربعین بر اساس برنامه و سامانه (منتاک) قطعی و روشن باشد تا بتوان به موقع به نتیجه برسد و طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر باید پایان یابد.

وی افزود: سامانه منتاک مخصوص طرح های عمرانی اربعینی شش استان مرزی شامل ایلام، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان است که در آن میزان پیشرفت طرح های برنامه ریزی شده به دقت رصد و پیگیری می شود.

میراحمدی با تاکید بر این که اربعین امسال باید به یادماندنی باشد، خاطرنشان کرد: عملیات اربعین یک اقدام عظیم،کم نظیر و جهانی و نیازمند حضور همگانی استانداری های سراسر کشور است و اگر استان های غیرمرزی امکاناتی یا توانایی هایی را در اختیار دارند که می تواند به تسریع طرح های استان های مرزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراحمدی: طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر پایان یابد

میراحمدی: طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر پایان یابد