مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-19اقتصادي

دستان متکدیان در جیب صندوق های صدقه


معاون توسعه مشارکت های مردمی تهران با بیان اینکه صندوق های خیابانی دائماً در معرض سرقت هستند، گفت: تمرکز ما بر روی جمع آوری این صندوق ها است اما باید ترویج فضای صدقه دادن الکترونیکی در کشور صورت بگیرد تا بتوان این طرح را اجرا کرد.

- محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت های مردمی تهران در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به آمار صندوق صدقات کمیته امداد اظهار کرد: در استان تهران سه دسته صندوق کوچک خانگی، صندوق های متوسط و اماکن وجود دارد که در مجموع 240 هزار و 400 صندوق کوچک، 23هزار صندوق معابر خیابانی و 11 هزار و 400 صندوق داریم که در اماکن نصب شده اند.

وی درباره میزان درآمد صندوق های صدقات در تهران، ادامه داد: اشتراک هایی که در قالب پرداخت های الکترونیکی داریم که 130 هزار مشترک الکترونیکی در تهران داریم که افراد حقیقی و حقوقی از طریق کدهای کی یو آر صدقات خود را پرداخت می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی تهران یادآور شد: مردم خیرخواه سال گذشته در استان تهران حدود 63میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی درباره سرقت از صندوق های صدقه نیز گفت: صندوق های خیابانی دائماً در معرض سرقت از سوی متکدیان و معتادان قرار دارند که به طور غیرقانونی مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستان متکدیان در جیب صندوق های صدقه

دستان متکدیان در جیب صندوق های صدقه