مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-14بين الملل

اهتزاز پرچم اوکراین در مناطق آزاد شده


پس از 7 ماه نیروهای ارتش اوکراین توانسته اند به بزرگ ترین پیشرفت های خود در میدان جنگ دست یابند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، پس از 7 ماه نیروهای ارتش اوکراین توانسته اند به بزرگ ترین پیشرفت های خود در میدان جنگ دست یابند و پرچم زرد و آبی رنگ خود را بر فراز روستای نسکوچنه به اهتزاز در آورند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی در این خصوص با اشاره به عملیات نیروهای اوکراینی می گوید ارتش این کشور توانسته در پیشروی پیوسته به سمت جنوب بخش هایی از سرزمین های تحت کنترل روسیه را آزاد کند.

در این عملیات سربازان اوکراینی در خیابان های گل آلود پشت یک تانک و سوار بر وانت به حرکت در آمدند در حالی که یک هواپیمای جنگی هم بالای سر آنها پرواز و شعله های آتش را به سمت دشمن شلیک می کرد.

آرتم یکی از اعضای یگان اصلی ارتش اوکراین در خصوص این عملیات به رویترز می گوید: سه روز پیش نیروهای روسی هنوز اینجا بودند ولی ما آنها را از نسکوچنه بیرون کردیم.

اینجا سرزمین های اوکراین است و ما با افتخار این مناطق را آزاد کردیم.

این روستا پیش از حمله روسیه حدودا چند صد نفر جمعیت داشت و حالا تقریبا تمام ساختمان های عمدتا یک و یا دو طبقه آن آسیب دیده است.

این روستا تقریبا در 90 کیلومتری جنوب غربی شهر دونتسک قرار دارد یکی از چندین محوری است که اوکراین تلاش می کند با ضد حملات خود نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم اوکراین در مناطق آزاد شده

اهتزاز پرچم اوکراین در مناطق آزاد شده