مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14سياسي

نخستین جلسه هیأت مرکزی تشخیص امحاء پرونده ها در دیوان عالی کشور برگزار شد


جلسه هیأت مرکزی تشخیص ضرورت نگهداری سوابق پرونده های قضایی و تبدیل آن به اسناد الکترونیکی و امحاء پرونده ها در دیوان عالی کشور برگزار شد.

- جلسه هیأت مرکزی تشخیص ضرورت نگهداری سوابق پرونده های قضایی و تبدیل آن به اسناد الکترونیکی و امحاء پرونده ها در دیوان عالی کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، نخستین جلسه هیأت تشخیص مرکزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و سایر اعضا این هیأت با موضوع بررسی عملکرد حوزه بایگانی های راکد و چالش های پیش روی آن، صبح امروز 24 خرداد ماه برگزار شد.

امحاء 250 هزار فقره پرونده مختومه غیرضروری دیوان عدالت اداری قبل از پایان مواعد نگهداری مقرر و تصمیم گیری راجع به لزوم تدوین دستورالعمل های داخلی (نحوه حفاظت از اسناد و سوابق حوزه ریاست قوه قضاییه از مهمترین محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین دستورالعمل ساماندهی حفاظت از اسناد و اطلاعات پرونده های مختومه دادگاه انقلاب اسلامی و تعیین تکلیف مدت نگهداری پرونده های مربوط به (اهداء جنین) و کلیه دعاوی که منتهی به حکم بر بی حقی خواهان و حکم به بطلان دعوی صادر شده است، در دستور کار جلسه هیأت تشخیص مرکزی قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه هیأت مرکزی تشخیص امحاء پرونده ها در دیوان عالی کشور برگزار شد

نخستین جلسه هیأت مرکزی تشخیص امحاء پرونده ها در دیوان عالی کشور برگزار شد