مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-07سياسي

آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی در کرمانشاه


رزمایش سه روزه جهاد دامپزشکی در کرمانشاه آغاز و 33 اکیپ برای خدمات رسانی در حوزه دامپزشکی راهی مناطق محروم و کم برخوردار استان شدند.

- ایسنا/کرمانشاه رزمایش سه روزه جهاد دامپزشکی در کرمانشاه آغاز و 33 اکیپ برای خدمات رسانی در حوزه دامپزشکی راهی مناطق محروم و کم برخوردار استان شدند.

حسین حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، امروز(17 خرداد) در مراسم آغاز این رزمایش که با همکاری مجموعه بسیج سازندگی استان اجرا خواهد شد، با اشاره به برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی در روزهای 18 ،17 و 19 خرداد در مناطق محروم و کم برخوردار استان، گفت: رزمایش جهاد دامپزشکی در سطح هفت شهرستان شامل 21 روستا و دو مرتع عشایری استان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: رزمایش جهاد دامپزشکی در هفت روستا در شهرستان کرمانشاه و 14 روستا در سطح دیگر شهرستانهای استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه هدف از اجرای رزمایش جهاد دامپزشکی را خدمت به مناطق محروم، پاکسازی و ریشه کن کردن بیماریهای دام و آگاهی به دامداران در خصوص نحوه پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام و ارتقاء سطح بهداشت روستاها و کمک به افزایش تولید بر شمرد و گفت: قرار است در این رزمایش نزدیک 25 هزار راس دام سبک و سنگین استان به صورت رایگان معاینه، ویزیت و علیه بیماری هایی مثل طاعون نشخوارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی در کرمانشاه

آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی در کرمانشاه