مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-17سياسي

پرونده های کمیسیون رفع تداخلات در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال باید تمامی پرونده های مربوط به کمیسیون رفع تداخلات در استان تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی عصر شنبه در جلسه قرارگاه صدور اسناد کاداستر اراضی استان، افزود: تا پایان سال تمامی پرونده های مربوط به کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده و هیچ پلاک بلاتکلیفی در استان وجود نداشته باشد تا بتوان با حدنگاری صد در صدی اراضی کشاورزی، مانند حدنگاری اراضی ملی استان آذربایجان غربی اولین استانی باشد که به این امر نائل می آید.

وی ادامه داد: همه در بحث جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی مسئولیت قانونی، ملی و شرعی دارند از این رو نهادهای مرتبط باید با رویکرد پیشگیری پای کار باشند و از ظرفیت های موجود و تکنولوژی روز نهایت استفاده را بکنند تا از تغییر کاربری اراضی کشاورزی که قوت مردم از آنها تأمین می گردد جلوگیری کرد.

عتباتی افزود: مطمئن هستیم همه مسئولین دلسوزانه نسبت به رفع تصرف ها، تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیر مجاز ورود می کنند ولی انتظار است که برنامه مشخص و مدونی برای این کار داشته باشند و دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی پشتیبان این اقدامات صیانتی هستند و در مورد تخلفات در این حوزه مماشات و اغماضی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های کمیسیون رفع تداخلات در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند

پرونده های کمیسیون رفع تداخلات در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند