مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-21سياسي

مهلت ارسال آثار به «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» تمدید شد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» تا پانزدهم تیرماه تمدید شد.

- مهلت ارسال آثار به مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود تمدید شد ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود تا پانزدهم تیرماه تمدید شد.

همچنین، امکان ارائه برخط (آنلاین) برای آن دسته از شرکت کنندگانی که در شهرهای دیگر کشور یا خارج از کشور ساکن هستند، به این رویداد افزوده شد.

محمد رضا رهبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود اظهار کرد: اهمیت موضوع محیط زیست، بحث آب و زاینده رود و همچنین ضرورت پرداختن به چنین مسائل حیاتی بر کسی پوشیده نیست.

از این رو، در مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود ، ما بر آن هستیم تا این مبحث حیاتی را با نگاه و رویکردی علمی در پایان نامه های دانشگاهی پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: این مسابقه، ویژه دانش آموختگانی است که در طول دهه 90 از پایان نامه های خود با موضوع زاینده رود دفاع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» تمدید شد