مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-28اقتصادي

تأمین آب شرب یک چهارم گلستان با سد نرماب/ تکمیل پروژه نیازمند همکاری مسئولان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سد نرماب تنها سد تأمین کننده آب شرب گلستان است که تکمیل آن همکاری ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن را می طلبد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سد نرماب تنها سد تأمین کننده آب شرب گلستان است که تکمیل آن همکاری ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن را می طلبد.

ایرج حیدریان ظهر یک شنبه 7 خرداد 1402 در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین جزییات پیشرفت سد نرماب پرداخت و اظهار کرد: برخی اقدامات برای تکمیل باقی مانده مؤلفه های سد در حال انجام بوده ولی به ثمر رسیدن این پروژه نیاز به همکاری برخی دستگاه های اجرایی مانند منابع طبیعی و آبخیزداری و بنیاد مسکن دارد.

وی با بیان اینکه سد نرماب مهم ترین سد گلستان است که آب شرب حدود یک چهارم جمعیت استان را تأمین می کند، افزود: از این طرح، فعالیت هایی نظیر تکمیل روستای جنگلده بالا، جابجایی قبرستان، تکمیل هیدرو مکانیکال و الکتریکال سد، خریداری اراضی باقی مانده و تعیین تکلیف روستاهای پس پشته، محمدزمان خان و باقرآباد باید با سرعت انجام پذیرد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان با بیان اینکه این سد تنها سد تأمین آب شرب استان است که باید تلاش شود هر چه زودتر به اهداف واقعی خود برسد، گفت: امیدوارم کمیته بررسی امکان آبگیری سدها هر چه سریع تر با توجه به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب یک چهارم گلستان با سد نرماب/ تکمیل پروژه نیازمند همکاری مسئولان

تأمین آب شرب یک چهارم گلستان با سد نرماب/ تکمیل پروژه نیازمند همکاری مسئولان