مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-17اقتصادي

موج گرما در راه بوشهر است/ لزوم جمع آوری انشعاب های آب غیرمجاز


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه فصل گرما قرار داریم گفت: برای جلوگیری از بحران کم آبی جمع آوری انشعاب آب غیرمجاز ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش دما در استان، اظهار داشت: مدیریت مصرف برق در دستور کار همگان قرار گرفته شود تا از ایجاد مشکل در این حوزه جلوگیری شود.

وی تشکیل کارگروه مدیریت مصرف برف در شهرستان های استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: روند مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی رصد و هشدارهای لازم به بخش های پر مصرف ارائه شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر پیش بینی دقیق هواشناسی برای موج گرما و وضعیت آب و هوایی گفت: برای جلوگیری از بحران کم آبی جمع آوری انشعاب آب غیرمجاز در شهرها و روستاها به ویژه در خانه باغ ها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گرفته شود.

جلوگیری از حریق در مراتع رستمیان جلوگیری از حریق در مراتع و منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش پوشش گیاهی در مراتع به سبب بارش باران در فصل گذشته، تمهیدات لازم برای جلوگیری از آتش سوزی در مراتع مورد توجه قرار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج گرما در راه بوشهر است/ لزوم جمع آوری انشعاب های آب غیرمجاز

موج گرما در راه بوشهر است/ لزوم جمع آوری انشعاب های آب غیرمجاز