مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-16فرهنگي

مرور آثار بنی اعتماد و فیلم های کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم مستند شفیلد


سی امین جشنواره فیلم مستند شفیلد از 14 تا 19 ژوئن (24 تا 29 خرداد) در انگلستان در حال برگزاری است و بخش مرور بر آثار رخشان بنی اعتماد و بخش  «فیلم های کوتاه: - سی امین جشنواره فیلم مستند شفیلد از 14 تا 19 ژوئن (24 تا 29 خرداد) در انگلستان در حال برگزاری است و بخش مرور بر آثار رخشان بنی اعتماد و بخش   فیلم های کوتاه: ایران حسی از جا را نیز در برنامه خود دارد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم شفیلد که در حال برگزاری است بخش ویژه ای را به مرور آثار رخشان بنی اعتماد و همچنین نمایش فیلم هایی کوتاه از ایران اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی امین جشنواره فیلم مستند شفیلد از 14 تا 19 ژوئن (24 تا 29 خرداد) در انگلستان در حال برگزاری است و بخش مرور بر آثار رخشان بنی اعتماد و بخش   فیلم های کوتاه: ایران حسی از جا را نیز در برنامه خود دارد.

فیلم های حیاط خلوت خانه خورشید ، آی آدم ها ، روزگار ما ، ما نیمی از جمعیت ایرانیم ، فردا می بینمت الینا و روایت شخصی را در برنامه مرور بر آثار رخشان بنی اعتماد، فیلم های چشم های بیدار پدر مرده ساخته افسانه سالاری، پوک ساخته محمدرضا فرزاد، تراکم پوچی ساخته شیرین برق نورد و Phobos ساخته مینا کشاورز و همه فیلم ها محصول ایران، آلمان و فرانسه در بخش فیلم های کوتاه: ایران حسی از جا و فیلم های می تونم بغل تون کنم ساخته الهه اسماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور آثار بنی اعتماد و فیلم های کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم مستند شفیلد

مرور آثار بنی اعتماد و فیلم های کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم مستند شفیلد