مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-10سياسي

رادیو فرهنگ از «خشت اول» تا «مستند فرهنگ»


برنامه رادیویی «خشت اول» امروز، با موضوع «مهارت های ارتباطی و تجربه های تلخ و شیرین فضای مجازی» از رادیو فرهنگ پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در برنامه این هفته خشت اول خانم دکتر دنیز فردی، روانشناس و پژوهشگر، عضو سازمان نظام روانشناسی و عضو انجمن مطالعات روان درمانی ایران صحبت می کند.

امروزه با گسترش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، به ویژه ظهور پدیده ای به نام فضای مجازی، هویت دچار تحولاتی شده است.

هویت، به معنای کیستی است و عامل اساسی در هویت های اجتماعی، تعاملات انسان ها با یکدیگر و به شکل رودررو و در یک محیط اجتماعی است؛ اما هویت در فضای مجازی، به گونه دیگر تعریف می شود؛ فضای مجازی، به ویژه شبکه های اجتماعی و استفاده روزافزون جمعیت جوان ایرانی از این شبکه ها، هم برای مسئولان و هم برای مردم ایران به یک دغدغه تبدیل شده است.

خشت اول در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای فاطمه امجدیان شنبه ساعت12:30روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

*روایت زندگی دکتر مجتبی دماوندی، استاد فقید گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی مستندفرهنگ امروز شنبه 20 خرداد به معرفی دکتر مجتبی دماوندی، استاد فقید گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فرهنگ از «خشت اول» تا «مستند فرهنگ»

رادیو فرهنگ از «خشت اول» تا «مستند فرهنگ»