مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-19اقتصادي

امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد از مرز یک میلیون تن گذشت


از آغاز سال جاری تاکنون، حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد از مرز یک میلیون تن گذشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بندرامیرآباد گفت: از آغاز سال جاری تاکنون، حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد از مرز یک میلیون تن گذشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد، محمدعلی موسی پور با اعلام این خبراظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 32 هزار تن کالا در بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شده، که در همسنجی با میزان 797 هزار تنِ مدت مشابه سال گذشته، رشد 29 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: بر اساس تحلیل داده های آماری از عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد، تخلیه کالا در این مدت با رشد 37 درصدی به بیش از 725 هزار تن و بارگیری نیز با رشد 15 درصدی به بیش از 307 هزار تن رسیده است.

مدیرکل بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر همچنین به نقش مهم بندرامیرآباد در مراودات اقتصادی و جایگاه استراتژیک ایران در کریدور بین المللی شمال _ جنوب اشاره کرد و در این راستا افزود: بندرامیرآباد در سال جاری توانست ترانزیت بیش از 44 هزار و 500 تن کالا را به کشورهای حوزه CIS به ثبت برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد از مرز یک میلیون تن گذشت

امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد از مرز یک میلیون تن گذشت