مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-14اقتصادي

تولیدکنندگان صنایع دستی تنگستان تجلیل شدند


همزمان با هفته صنایع دستی، فرماندار تنگستان از تولیدکنندگان صنایع دستی در این شهرستان تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح چهارشنبه در این آیین ضمن گرامی داشت و تبریک روز صنایع دستی اظهار داشت: تولید صنایع دستی یک حرفه و هنری ست که در کنار آن ضمن تولید یک محصول، درآمدی حاصل شده و این فرآیند باعث ایجاد توسعه اقتصادی و بهبود معیشت افراد می شود.

وی بیان کرد: شهرستان تنگستان در دو بخش مرکزی و بخش ساحلی آن، دارای ظرفیتها و پتانسلیهای بسیار خوبی در حوزه ی گردشگری و صنایع دستی بوده که باید بیش از پیش این ظرفیت ها را شناسایی و از آنها بهره مند شویم.

لطفی با یادآوری اینکه تسهیلاتی خوبی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی برای ایجاد و توسعه کسب و کار افراد پرداخت می شود، اضافه کرد: انتظار می رود شهرستان تنگستان با داشتن عمده ی پتانسیل های جغرافیایی و بافت اجتماعی ویژه ی آن، در شهرها و روستاهای آن و با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری، یک کارگاه تولید و آموزش صنایع دستی راه اندازی شود که محصولات بومی و منحصربفرد منطقه ارائه شود.

مقام عالی دولت در تنگستان ادامه داد: ظرفیت های موجود حال حاضر در تنگستان در زمینه صنایع دستی، تولید محصولات تزیینی چوبی مانند لنج، وسایل و ابزار چرم و تولید محصولاتی که با چوب و برگ نخل ساخته می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان صنایع دستی تنگستان تجلیل شدند

تولیدکنندگان صنایع دستی تنگستان تجلیل شدند