مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-17فرهنگي

انجمن سینمای جوانان ایران درگاه ثبت‎نام در صندوق اعتباری هنر شد


در پی امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین انجمن سینمای جوانان ایران و صندوق اعتباری هنر، از این پس انجمن نیز یکی از درگاه های معرفی هنرمندان برای اعطای تسهیلات صندوق اعتباری هنر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، تفاهم نامه همکاری بین انجمن سینمای جوانان ایران و صندوق اعتباری هنر منعقد شد.

در راستای این تفاهم نامه از این پس انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان یکی از درگاه های تایید عضویت در صندوق اعتباری هنر شده و خانواده سینمای کوتاه ایران می توانند برای استفاده از تسهیلات و خدمات صندوق اعتباری هنر از طریق انجمن اقدام کنند.

صندوق اعتباری هنر حامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است که وظیفه ساماندهی در حمایت از جامعه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان و تبدیل حمایت های مقطعی متکی بر منابع مالی مردمی و غیر دولتی، حمایت از خلاقیت ها و نوآوری ها در حوزه فرهنگ وهنر و شناسایی، جذب و هدایت استعدادها در حوزه فرهنگ وهنر، تامین منابع مالی جدید برای توسعه فعالیت ها در حوزه فرهنگ وهنر، توسعه مرحله ای کمیت و کیفیت حمایت ها منطبق با اولویت بندی اعضاء و نیازها را دارد.

از آنجا که انجمن سینمای جوانان ایران در سال گذشته موفق به راه اندازی کانون دانش آموختگان انجمن شده، این تفاهم نامه که فرصتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوانان ایران درگاه ثبت‎نام در صندوق اعتباری هنر شد

انجمن سینمای جوانان ایران درگاه ثبت‎نام در صندوق اعتباری هنر شد