مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:312023-06-02سياسي

بهره برداری از 3 پروژه بزرگ آبی در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف غفارزاده امروز در جلسه شورای مجریان شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای بررسی آخرین وضعیت 11 پروژه اولویت دار آبی با اشاره به ضرورت پیگیری مستمر پروژه های اولویت دار شرکت اظهار کرد: باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته پروژه های مورد نظر پایش و بررسی شوند تا مطابق برنامه زمان بندی به موقع به مرحله بهره برداری برسند.

وی با تاکید بر بررسی مستمر پروژه های آبی استان، افزود: وزیر نیرو شخصا به صورت هفتگی پیگیر پروژه های آبی در استان بوده و بر اتمام طرح ها توجه ویژه دارد.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی ادامه داد: باید روند پیشرفت طرح های اولویت دار برای رسیدن به اهداف مورد نظر در زمان مقرر شده به صورت مستمر کنترل شده و در صورت وجود هرگونه مشکلات و موانع در روند پیشرفت موارد برای تصمیم گیری های لازم به مدیریت اعلام شود.

غفارزاده خاطرنشان کرد: 3 پروژه تامین آب شبکه آیدوغموش ،  شبکه آبیاری و زهکشی سهند و صومعه علیا مجموعا 1700 هکتار و آبرسانی به شهر میانه و خط انتقال به طول 49 کیلومتر در حال حاضر آماده بهره برداری در سفر ریاست جمهوری هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه 8 پروژه باقیمانده از طرح های اولویت دار با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند که امیدواریم با تزریق منابع و اعتبارات عملیات اجرایی این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 پروژه بزرگ آبی در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی

بهره برداری از 3 پروژه بزرگ آبی در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی