مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-06اقتصادي

رکورد تولید گندم در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد/ خرید تضمینی 75 هزار تن گندم


با وجود آنکه همچنان برداشت گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد، تولید این محصول استراتژیک رشدی 200 درصدی داشته و خرید تضمینی گندم برای اولین بار از مرز 75 هزار تن گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نهم دی ماه سال 1400 بود که سکان مدیریت ارشد جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به سید علی معتمدی پور سپرده شد؛ شروع به کار دولت جدید و انتظارات بالای مردمی از یک سو، همزمانی واگذاری مسئولیت تنظیم بازار به جهاد کشاورزی از سوی دیگر و مهمتر از آن شروع حذف ارز ترجیحی عملا سخت ترین شرایط مدیریتی را رقم زده بود.

فقط مسئولیت تنظیم بازار محصولات پرچالشی همچون مرغ و گوشت و روغن با حذف یکباره ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت نهاده ها کافی بود تا یک مدیر که هیچ بلکه یک سازمان و یک استان رابه خودش مشغول کند و همه وقت و تمرکز آنها را بگیرد.

  اما سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ده ها و صدها وظیفه و رسالت دیگر هم داشت و غفلت از آنها به معنای به خطر افتادن معیشت و درآمد و اقتصاد یک استان بود.

کشور با جراحی اقتصادی که شروع کرده بود عملا درگیر مسائل بازار و گرانی ها و تامین مایحتاج مردم شد.

با این وجود در این گوشه از ایران، سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نه تنها در تامین امنیت غذایی مردم خوب عمل کرد و هیچ کمبود کالایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید گندم در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد/ خرید تضمینی 75 هزار تن گندم

رکورد تولید گندم در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد/ خرید تضمینی 75 هزار تن گندم