مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-14پزشكي

فرصت طلایی گیلان در فرزندآوری


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعیت فعال در استان را فرصت طلایی برای فرزندآوری دانست و گفت: پیش بینی می شود با توجه به جمعیت سالمندی، این پنجره تا سال 1430 بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جشنواره علمی آموزشی شهید مطهری، فرصتی برای شناسایی و معرفی فرایندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایندهای جدید به منظور ارتقای آموزش پزشکی است.

امروز جشنواره علمی آموزشی شهید مطهری در سالن همایش های دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، برگزار و از بیش از 90 استاد نمونه، بازنشستگان، کارشناسان و فرایندهای برگزیده آموزشی دانشگاه، ایده های نوآورانه و پایان نامه های برتر آموزشی، استارتاپ آموزشی و برندگان مسابقه تجلیل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این جشنواره با اشاره به جایگاه رفیع معلمی اظهار کرد: به فرموده امام حسین علیه السلام، هر فردی، انسانی را از گمراهی به سوی شناخت حق و حقیقت راهنمایی کند و او نیز پاسخ مثبت دهد، به اندازه آزادی یک بنده، پاداش خواهد گرفت.

محمدتقی آشوبی با اشاره به نصایح امامین انقلاب در رابطه با مقام معلم و استاد افزود: از منظر امام خمینی رحمه الله علیه، معلم امانت داری است که غیر از همه امانت ها، انسان نیز امانت اوست و همچنین امام خامنه ای مدظله العالی، معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی گیلان در فرزندآوری

فرصت طلایی گیلان در فرزندآوری