مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-21اقتصادي

حرکت به سمت و سوی مکانیزه کردن عملیات تخلیه و بارگیری کلینکر در بندر خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: برنامه مهم ما حرکت به سوی و سوی مکانیزه کردن روند صادرات کلینکر از طریق نوار نقاله است که آسیب رساندن به زیرساخت ها را کاهش و مانع از مشکل زیست محیطی می شود.

- علی عسکری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به برگزاری نشست تخصصی با صادرکنندگان کلینکر به کشورهای همسایه، اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی مشکلات، چالش ها و موانع پیش و روی صادرکنندگان کلینکر در بندر خرمشهر برگزار شد که ما به دنبال این هستیم با همفکری و تدبیر، این موانع را طبق اولویت بندی رفع کنیم.

وی عنوان کرد: ارتباط مستمر با کشورهای همسایه از جمله عراق و کویت از اهداف و برنامه های راهبردی بندر خرمشهر است که در این میان، صادرکنندگان کلینکر نقش مهمی را ایفا می کنند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خوشبختانه صادرات کلینکر در سال های اخیر رشد خوبی داشته و امیدواریم با رفع موانع، روند افزایشی به خود بگیرد.

  عسکری با تاکید بر توجه به فضای رقابتی در ارتباط با کشورهای همسایه، خاطرنشان کرد: حفظ بازارهای منطقه در بحث صادرات کلینکر بسیار مهم و ضروری است که باید نسبت به رشد آن اهتمام ورزید.

  وی خاطرنشان کرد: اشتغال آفرینی از دیگر ثمرات تلاش و اهتمام صادرکنندگان کلینکر در بندر خرمشهر است که امیدواریم در آینده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت و سوی مکانیزه کردن عملیات تخلیه و بارگیری کلینکر در بندر خرمشهر

حرکت به سمت و سوی مکانیزه کردن عملیات تخلیه و بارگیری کلینکر در بندر خرمشهر