مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:002023-05-29فرهنگي

اهدای 100 اثر ارزشمند تاریخی به اداره میراث فرهنگی نایین


نایین_رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نایین از اهدای 100 اثر ارزشمند تاریخی به اداره میراث فرهنگی نایین خبر داد.

- محمود مدنیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم ترین سیاست های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان نایین تشویق دوستداران میراث فرهنگی برای اهدای آثار نفیس و ارزشمندی است که در اختیار دارند تا بدین وسیله نسل های آینده بتوانند از این میراث ارزشمند تاریخی کشور خود بهره مند شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اهدای نزدیک به 100 اثر ارزشمند تاریخی شامل کتب خطی و چاپ سنگی با موضوعات ادبی، تاریخی، قرآن کریم و همچنین تعدادی اسناد ارزشمند تاریخی توسط محمود چاوشیان نایینی، یکی از پیشکسوتان میراث فرهنگی شهرستان، نمایشگاهی از آثار ارزشمند اهدایی این پیشکسوت در محل موزه مردم شناسی کویر نایین به نمایش گذاشته شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نایین از برگزاری مسابقه نقاشی در این هفته خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل در سطح شهرستان کویری نایین به عنوان دروازه کویر مرکزی ایران، آشنایی کودکان و نسل های نوجوان ایرانی با میراث فرهنگی به عنوان سند هویت جمعی آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 اثر ارزشمند تاریخی به اداره میراث فرهنگی نایین

اهدای 100 اثر ارزشمند تاریخی به اداره میراث فرهنگی نایین