مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-14سياسي

احداث سدهای تغذیه مصنوعی بندان و چاهداشی نهبندان در دستور کار دولت قرار دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: احداث سدهای تغذیه مصنوعی بندان و چاهداشی در شهرستان نهبندان، در دستور کار دولت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح پروژه های کشاورزی نهبندان اظهارداشت: احداث سدهای تغذیه مصنوعی بندان و چاهداشی در شهرستان نهبندان، در دستور کار دولت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به سفر دوم رییس جمهور به استان و تأمین اعتبار مصوبات، احداث سدتغذیه مصنوعی بندان و سد تغذیه مصنوعی چاهداشی نهبندان در دستور کار دولت است.

وی با بیان این که مطالعات پروژه ها انجام شده، تصریح کرد: به زودی با ابلاغ اعتبارات مربوط، آغاز این پروژه های بسیار مهم زیرساختی در حوزه آب و کشاورزی را در سطح شهرستان نهبندان شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که در چهارمین روز هفته جهاد کشاورزی برای افتتاح تعدادی از پروژه های مهم بخش کشاورزی در خدمت مردم عزیز شهرستان های نهبندان و سربیشه هستیم، گفت: مهمترین وظیفه ما و مأموریت جهاد کشاورزی، تأمین نیازهای غذایی و امنیت غذایی برای کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سدهای تغذیه مصنوعی بندان و چاهداشی نهبندان در دستور کار دولت قرار دارد

احداث سدهای تغذیه مصنوعی بندان و چاهداشی نهبندان در دستور کار دولت قرار دارد