مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-09اقتصادي

بازار فروش صنایع دستی کرمان را ایجاد می کنیم


معاون امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: بسترسازی برای بازار فروش صنایع دستی کرمان در سطح استانی، کشوری و جهانی را انجام می دهیم.

- امیر حسن زاده شامگاه جمعه 19 خردادماه جاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در محل هتل پارس در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی کرمان از کیفیت خوبی برخوردار بود و به هنرمندان کرمانی شرکت کننده در این نمایشگاه افتخار کردم.

وی با بیان اینکه بدون هماهنگی قبلی و بر حسب اتفاق در حالی که از سفر شهرستانی به کرمان برگشتم، متوجه شدم، نمایشگاه صنایع دستی کرمان دایر شده است و برای بازدید به این مکان آمدم، ابراز داشت: باید اطلاع رسانی بهتری برای نمایشگاه صنایع دستی انجام شود و مکان بزرگتری را برای این نمایشگاه در نظر بگیرند.

حسن زاده همچنین از مشکلات فعالان صنایع دستی در زمینه برندینگ و بازاریابی سخن به میان آورد و ادامه داد: ما در معاونت اقتصادی استانداری کرمان همچنین بحث بازار فروش برای صنایع دستی استان را در کرمان، ایران و خارج از کشور با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دنبال می کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های بخش صنایع دستی در زمینه ایجاد اشتغال عنوان کرد: صنایع دستی با سرمایه اندک اما اشتغالزایی بالایی دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فروش صنایع دستی کرمان را ایجاد می کنیم

بازار فروش صنایع دستی کرمان را ایجاد می کنیم