مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:502023-05-29ورزشي

تجهیز مراکز درمانی و توانمندسازی معتادان به فعالیت شغلی


مراکز درمانی ترک اعتیاد با کمک شهرداری های دارای درآمد در شهرستان های اردبیل تجهیز و اقدامات درمانی و توانمندسازی معتادان به فعالیت شغلی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با بیان اینکه هزینه آسیبی که اعتیاد به مواد مخدر به خانواده ها و جامعه می زند، قابل جبران نیست، اظهار کرد: مراکز درمانی با کمک شهرداری های دارای درآمد در شهرستان های اردبیل تجهیز و اقدامات درمانی و توانمندسازی معتادان به فعالیت شغلی انجام شود.

وی با اشاره به پیگیری روند اقدامات تا حصول نتیجه افزود: همه دستگاه های مرتبط و شهرداری ها باید در راستای تجهیز کمپ های ترک اعتیاد و تأمین مکان مورد نیاز برای اقدامات درمانی و بهبودی معتادان همکاری لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه هر چه بر میزان اقدامات و کمک ها برای مقابله با این آسیب افزوده شود، مؤثرتر خواهد بود، گفت: انجام برنامه های مشارکتی فرهنگی در مدارس با همکاری فرهنگ و ارشاد و آموزش وپرورش لازم و ضروری است.

عاملی خاطرنشان کرد: در فصل تابستان باید برنامه ریزی ها در جهت هدایت دانش آموزان به برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی انجام شود تا فرصت های تهدیدآمیز کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مراکز درمانی و توانمندسازی معتادان به فعالیت شغلی

تجهیز مراکز درمانی و توانمندسازی معتادان به فعالیت شغلی