مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-03سياسي

خطیب: انقلاب اسلامی، استوار در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده است


وزیر اطلاعات تاکید کرد که انقلاب شکوهمند اسلامی، راسخ و استوار در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده و دشمن بدطینت را از حاشیه فرستادن آرمان های والای آن امام راحل ناامید نموده است.

- وزیر اطلاعات تاکید کرد که انقلاب شکوهمند اسلامی، راسخ و استوار در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده و دشمن بدطینت را از حاشیه فرستادن آرمان های والای آن امام راحل ناامید نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم.

سال ها می گذرد حادثه ها می آیند انتظار فرج از نیمه خرداد کشم .

.

این انقلاب بی نام خمینی، در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) با گذشت سی و چهار سال از عروج ملکوتی و طاقت فرسای حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، ذره ای از تألمات روحی مان کاسته نشده و داغ آن فراق جانسوز روز به روز فزونی یافته است.

و اینک در یادبود ایام حزن انگیز 14 و 15 خرداد به سوگ می نشینیم، کما این که امام عظیم الشأن (ره) در باب قیام خونین پانزدهم خرداد سال 1342 فرمودند: من 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم .

بحمدالله به یمن رهبری خردمندانه آن پیشوای راستین و تداوم هدایت این امّت توسط حکیم فرزانه، مقام معظم رهبری (مدّظّله العالی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب: انقلاب اسلامی، استوار در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده است

خطیب: انقلاب اسلامی، استوار در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده است