مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:052023-06-18اقتصادي

رفع تداخلات اراضی در استان بوشهر/ 13 هزار هکتار تعیین تکلیف شد


سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از رفع تداخلات اراضی در استان خبر داد و گفت: 13 هزار هکتار از اراضی استان بوشهر تعیین تکلیف شد.

- احمد مشایخی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور رفع تداخل 6 پلاک دارای تداخل استان بوشهر نشست کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل منابع طبیعی استان و سایر اعضا برگزار شد.

وی اضافه کرد: 6 پلاک کلل، چاه حسین جمال، چم کور، آب سبز، دهداری و چغاپور از توابع شهرستان دشتی با مجموع مساحت 13 هزار 511 هکتار در این جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تعیین تکلیف شد.

مشایخی افزود: از مجموع 13 هزار و 511 هکتار مساحت مطرح شده 6 هزار و 217 هکتار اراضی غیر ملی و هفت هزار و 293 هکتار اراضی تثبیت و برای اصلاح نقشه و سوابق به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی بیان کرد: با توجه به قراردادهای منعقده اداره ثبت اسناد و املاک استان جهت تطبیق و مستندسازی پرونده های مالکین اراضی کشاورزی برای صدور سند تک برگ همه مدارک و مستندات اراضی رفع تداخل و کاداستر شده به اداره ثبت جهت تسریع در صدور اسناد تک برگ ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات اراضی در استان بوشهر/ 13 هزار هکتار تعیین تکلیف شد

رفع تداخلات اراضی در استان بوشهر/ 13 هزار هکتار تعیین تکلیف شد