مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-18اقتصادي

انتقال 78هزار زائر خانه خدا


مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) ضمن اعلام انتقال 78هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع 1402 را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی های این عملیات را توضیح داد.

- مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) ضمن اعلام انتقال 78هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع 1402 را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی های این عملیات را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انتقال 78 هزار زائر خانه خدا گفت: پروازهای عملیات حج پیچیدگی های متعددی دارد و در شرایط سخت تحریم های ظالمانه بر پیکره صنعت هوانوردی در شرایطی که امکان تأمین قطعات به سهولت وجود ندارد، با تکیه بر دانش، تخصص، خود باوری و ابتکار فرزندان جمهوری اسلامی ایران در واحد مهندسی تعمیرات ایمن ترین و سریع ترین سطح از تعمیرات و تعویض قطعات اتفاق می افتد.

قربانعلی افزود: با گذراندن سطوح مختلف ایمنی برای تضمین کیفیت و کنترل پرواز، شبکه پروازی هما با انجام روزانه 17 یا 18 پرواز به سرزمین وحی به صورت شبانه روزی از 21 نقطه کشور این مهم را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 78هزار زائر خانه خدا

انتقال 78هزار زائر خانه خدا