مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-11سياسي

نباید اجازه دهیم جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای ایرباس به فراموشی سپرده شود


بندرعباس می تواند اولین موزه بین المللی توحش آمریکایی را داشته باشد و جنایات آمریکا حتی در کشورهای مختلف نیز در آن به نمایش گذاشته شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بندرعباس می تواند اولین موزه بین المللی " توحش آمریکایی" را داشته باشد و جنایات آمریکا حتی در کشورهای مختلف نیز در آن به نمایش گذاشته شود.

مهدی دوستی صبح امروز (21 خردادماه)، در بررسی ابعاد احداث موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای ایرباس در بندرعباس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در حوادث دوران جنگ تحمیلی یکی از اقشاری مظلومیت افزونی بر سایر شهدا دارند، شهدای غواص هستند از این رو لازم است در موزه دفاع مقدس بندرعباس، کاری ویژه در خور برای شهدای غواص انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم مستندسازی و نمایش آثار دفاع مقدس و سابقه مبارزاتی مردم هرمزگان با استکبار و در اشاره ی به جنایت آمریکایی ها مبنی بر حمله به پرواز 655 بندرعباس در فراز خلیج فارس، عنوان کرد: جریاناتی در داخل و خارج کشور به دنبال بزک کردن چهره کریه آمریکا هستند و بیم آن وجود دارد که چند سال بعد اینچنین نهادینه کنند که حمله ی ناو وینسس به هواپیمای ایرباس یک خطا و اشتباه بوده و ماهیت قضیه را تغییر دهند بر همین اساس باید مستندات این اقدام جمع آوری و در معرض دید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای ایرباس به فراموشی سپرده شود

نباید اجازه دهیم جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای ایرباس به فراموشی سپرده شود